< terug Home » Over ons » Onze werkwijze

Onze werkwijze

Stap 1: De kennismaking en oriëntatie

Waarschijnlijk is ons eerste contact telefonisch bij het maken van een afspraak. Daarbij winnen wij vaak al wat ‘algemene’ informatie in om voorbereid het gesprek in te gaan.

Het eerste uur is bedoeld om geheel vrijblijvend uw situatie te bekijken zodat wij kunnen aangeven hoe wij u verder van dienst kunnen zijn. In dit gesprek:

Bespreken wij uw persoonlijke wensen op het gebied van uw hypotheek en/of verzekeringen.
Kijken we naar de verschillende mogelijkheden om uw wensen te realiseren.
Op basis hiervan formuleren wij uw op maat gemaakte persoonlijk advies voor uw hypotheek, verzekering of financiering.

Stap 2: Inventariseren

Ook voor het tweede gesprek komen we gewoon naar u toe. Tijdens dit gesprek lichten we uw hypotheekadvies en/of verzekeringsadvies uitgebreid toe. Vindt u het lastig om om alles te begrijpen? Geen zorgen, wij lichten onze adviezen in begrijpelijke taal toe. Zo weet u écht waar u aan toe bent en zodat u alle ruimte heeft om de juiste keuze te maken.

Stap 3: Toepassen

Nadat we alles in beeld hebben gebracht, kiest u welke maatschappij of geldverstrekker het beste bij het gegeven advies past.

Stap 4: Bemiddelen

Wij hebben uitstekende contacten met een groot aantal aanbieders van financiële producten. Als u bij een van onze aanbieders een product wilt afnemen, kunnen wij dat in zijn geheel voor u verzorgen.

Stap 5: Aanpassen en onderhouden

Wij kunnen u ook van dienst zijn nadat u een product heeft aangeschaft. Wij kunnen u bijvoorbeeld altijd adviseren of bemiddelen over (eventuele) aanpassingen van uw producten wegens gewijzigde omstandigheden (B.v. verhuizing, wijziging van geldlening, echtscheiding of overlijden).

BB assurantie service investeert veel in een blijvende relatie. Dit betekent dat wij ook na de afhandeling van uw hypotheek en verzekeringen met u in contact blijven. Zo blijft u ervan verzekerd dat uw financiële pakket up-to-date blijft; aangepast aan de huidige wetgeving en aan uw persoonlijke omstandigheden.

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u graag iemand spreken over de mogelijkheden? Of heeft u een vraag? Bel onze adviseurs (072 540 66 00) of vul het contactformulier in. Wij helpen u graag!

Waarom BB Assurantie Service:

Persoonlijk contact
Alles op één plek, bij bekende
gezichten
Maatwerk advies
Verstand van zaken
Complexe situaties
Gemak en snel geregeld
Bent u al BB Compleet Klant?

Bent u al BB Compleet Klant?

U bent BB Compleet Klant als u minimaal 5 schade- verzekeringen bij ons heeft ondergebracht. Hiermee maakt u gebruik van het BB Compleet dienstenpakket, wat u vele voordelen oplevert!
Vertel mij meer >>
< terug Home » Over ons » Onze werkwijze
Hoe kunnen we je helpen?
× Hoe kunnen we je helpen?