< terug Home » Blog » Klantverhaal Kuilboer en De Boer 

Klantverhaal Kuilboer en De Boer 

Aannemersbedrijf Kuilboer en de Boer is dé specialist in Noord-Holland als het gaat om ruimer en luxe wonen. Sinds jaar en dag wordt Kuilboer en De Boer in al het verzekeringswerk bijgestaan door BB Assurantie Service.

Aannemersbedrijf Kuilboer en de Boer is dé specialist in Noord-Holland als het gaat om ruimer en luxe wonen. Sinds jaar en dag wordt Kuilboer en De Boer in al het verzekeringswerk bijgestaan door BB Assurantie Service. Jeroen Kuilboer, een van de eigenaren van het aannemersbedrijf, vertelt ons meer over deze samenwerking.  

Kun je wat vertellen over Kuilboer en De Boer?

 
Wij zijn een aanbouwspecialist. We deden eerst grote, luxe verbouwingen, waaronder daken, maar zijn door de drukte steeds meer gaan specialiseren in aanbouwingen. Daar zijn we heel goed in. We hebben een volledig systeem uitgewerkt om aanbouwen ook deels ‘prefab’ te kunnen plaatsen. Meestal staat de aanbouw er daardoor in één tot twee weken aan.  

Hoelang zijn jullie al klant van BB Assurantie Service? 
We zijn klant geworden bij BB Assurantie Service toen zij een aantal jaar geleden Scheltinga & Partners overnamen. Daar zat ik al sinds, ik geloof 2002, dus dat is al een hele tijd geleden. Ik weet niet precies wanneer de overname door BB Assurantie Service gedaan is, maar sindsdien ben ik dus klant bij hen. Die overname is overigens keurig gegaan. Beide partijen zijn hier toen langsgekomen en hebben ervoor gezorgd dat wij ook na de overname weer een juiste contactpersoon toegewezen kregen. Dat bevalt hartstikke prima.  

Wat doet BB Assurantie Service voor jouw bedrijf? 
BB Assurantie Service regelt voor ons alles wat te maken heeft met verzekeringswerk. Van bedrijfsverzekeringen tot privéverzekeringen, ik leg eigenlijk alles qua verzekeringen bij hen neer.  

Hoe bevalt de dienstverlening? 
Dat bevalt erg goed. Ik vind het fijn als dingen geregeld worden en ik ben zelf nogal druk. Dan is het fijn als dit soort verzekeringswerk goed opgepakt wordt en ik daar geen omkijken naar heb. De terugkoppeling is bovendien goed en ik weet gewoon van Jeffrey (van BB Assurantie Service) dat hij onze zaken goed regelt. Kortom, we worden compleet ontzorgd en dat is heel fijn.    

Wat voor zaken regelt BB Assurantie Service dan bijvoorbeeld? 
Specifiek, als ik iets over mijn verzekeringen wil weten zoeken zij dat direct uit en koppelen ze dat terug. Als ik een nieuwe verzekering nodig heb denkt BB Assurantie Service met mij mee over wat passend is voor mij en mijn bedrijf. Daarin bieden ze maatwerk en dat werken ze voor mij uit. Ik hoef niets zelf uit te zoeken en dat is voor mij wel echt de toegevoegde waarde van BB Assurantie Service.  

Wat onderscheidt BB Assurantie Service van andere assurantiebedrijven? 
BB Assurantie Service regelt alles en pakt zaken goed op. Ze handelen en reageren bovendien snel wanneer ik een vraag heb. Ik kon bijvoorbeeld laatst mijn groene kaart niet vinden. Toen heb ik ’s avonds laat gemaild en kreeg ik diezelfde avond nog mijn groene kaart in mijn mailbox. Dat is echt top, gewoon A+ service om het zo maar te zeggen. Dat zijn misschien kleine dingetjes, maar precies dat soort dingen zijn voor mij wel grote redenen om net zo loyaal aan BB Assurantie Service te blijven als zij aan ons zijn.   

Die A+ service is denk ik wat hen onderscheidt van andere assurantiebedrijven. De mensen maken in die zin het verschil en zo ervaren wij dat ook. Dat was al zo voor de overname en dat is nu nog steeds zo.   

Je kunt voor verzekeringen tegen een scherpe prijs natuurlijk ook simpelweg op internet zoeken, maar dan is die verzekering niet altijd volledig doordacht, omdat je er zelf niet alle verstand van hebt. Dat is wat BB Assurantie Service toevoegt. Ze zorgen dat onze verzekeringsdekkingen goed geregeld zijn en dat is fijn, want dan weet je dat áls er wat gebeurt, dat je daarop goed bent voorbereid.  

Hoe zie je de samenwerking in de toekomst voor je? 
De samenwerking zetten we gewoon door. Zolang alles blijft zoals het nu is zie ik geen enkele reden om over te stappen. Ik heb een hekel aan verzekeringen, net als iedereen, maar de mensen met wie ik daarin zaken doe zijn heel leuk en de samenwerking bevalt goed, dus dat verzacht de pijn.   

Zou je BB Assurantie Service aanraden aan andere ondernemers? 
Ik zou BB Assurantie Service zeker aanraden aan mijn collega’s in de bouwsector. Zeker als zij, net als wij, willen dat verzekeringszaken gewoon standaard goed geregeld zijn en worden. Daar betaal je voor, maar dat vind ik het ook zeker waard.  

Met welk cijfer zou je BB Assurantie Service beoordelen? 
Ik zou een 9,5 geven, omdat er altijd nog ruimte voor verbetering is. Maar ik ben harstikke tevreden en ik zou zeggen; ga zo door!  

Vindt u dit een waardevol artikel, deel dit dan met anderen!

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u graag iemand spreken over de mogelijkheden? Of heeft u een vraag? Bel onze adviseurs (072 540 66 00) of vul het contactformulier in. Wij helpen u graag!

Waarom BB Assurantie Service:

Persoonlijk contact
Alles op één plek, bij bekende
gezichten
Maatwerk advies
Verstand van zaken
Complexe situaties
Gemak en snel geregeld
Mogen wij u ook ontzorgen?

Mogen wij u ook ontzorgen?

Graag helpen we u ook aan overzicht, ontzorging en gemaak! Kennismaken? Traditioneel komen wij nog bij u over de vloer. Wel zo persoonlijk!

Vertel mij meer >>

< terug Home » Blog » Klantverhaal Kuilboer en De Boer 
Hoe kunnen we je helpen?
× Hoe kunnen we je helpen?